19.10.2012

välipostaus part.1


Täs mä oon ollu kotona, tapellu, siivonnu, ja suunnitellu kaikkee hienoo. Tai no, hienoo ja hienoo, tatuointei ja huonetta. Voisin muuttaa mun huoneen raa'asti, nyt ku tiiän mitä tälle tekisin. Pääväreiks tulis musta, valkonen, hopee ja turkoosi. Semmonen vähän klassinen huone, minne ketään ei pysty kuvittelemaan mua. Tatuoinneista sen verran, että ehkä jonainpäivänä tää hardcore satanisti ariel on hakattuna mun kehoon. Ja kyllä mä oon aika tosissani tän kans.+ Tietenki asiasta hevonperseeseen, septumin (aka.sonninrengas) aijon hankkia heti ku 16 vuotta tulee mittariin. Samoin vertical labretin tai madonnan.

Ps. Politiikka on mielenkiintosta, oikeesti, ja Päivi Räsänen ja monet muut on perseestä, koska niillä on paskoja ehdotuksia ja mielipiteitä.

Klikkailkaa tummennettuja/alleviivattuja tekstejä, saatte googlen tarjoamia kuvia, ''jee''.

2 kommenttia:

Rita kirjoitti...

Tosi kiva blogi tää ! :)

http://tiitumoi.blogspot.fi/
käys kurkkaa, ja liity toki lukijaks jos kiinnostaa. :>

★ Mr.Monday ★ kirjoitti...

:D Juu käyn kattomas