13.9.2012

Vaihdan sieluni sataseen

Postailu tuntuu taas vaihteeksi pakkopullalta. Ja pulla on siksi osa pakkoa koska ne syötti sitä rippikoulu-infossa. ''Syö pullaa ni oon sitoutunu tänne näin saatana palvomaan jesse setää.'' Älkääkä pliis tulko valittamaan mulle kuinka syntinen mä olen, nyt ei jaksa. (Ps. Jos joku oikeesti meinaa tulla, nii ilmotanpa sitten vielä tähän väliin että ostin traconista ''Jesse pelastaa'' sekä ''paha setä'' t-paidat.) Ihan vaan vittuillakseni himo-uskoville.

Njoo. Oon huomannu nyt tässä lähiaikoina et mun elämästä on tullu ehkä elämää. Ennen se oli semmosta lässynlässynblaablaa en puhu kenellekkään, älkää puhuko mulle, ja istun vaan kotona dataamassa koska oon foreveralone.<12<3<4<5<6 Ihkua, eiks?

Lauantaina leikkaan Nean hiukset, ja sit mennää sen jälkee Veeralle, koska se lupas tehä meille ruokaa. Ruoka kelpaa aina imo.

Jotai random kuvia traconin ilmoitustauluilta, ostoksia ja minä retardina hylkeenä jossain välissä. Kai.











































Ja kyllä, kaikkia kiinnosti erityisesti noi pinnit <2<3<4<6<

Ps. Suurin osa kuvista on kelloonkolmeyöllähahahahhahaha -laatusta juttua.

Ei kommentteja: