8.9.2012

Perkele

Tracon, sade, kylmäkeli, tylsyys, ihmisiä. Tuli sitä sitten törmäiltyä Maanoon ja menin sitte retardina merimursuna jotai juttelemaan. (Näin jälkeenpäin häpeän sitä enemmän ku varmaan mitään elämäni aikana, mut kerrankos sitä. :D) Bussiasemalla ku venailtiin, sitte siihe tuli joku spurgu juttelemaan, kuinka se täyttää ensviikon perjantaina 69. Sitte se sanoi ''hyvää jatkoa/syksyä sulosille tytöille.''Se toisti ton saman 4 kertaa. Olin siin sitte siskolle sillee että ''jos toi viellä tulee, ni multa saatana tippuu silmät päästä.'' :D Mut se oli ihan mukava, ku ei se jutellu ku turhanpäiväsist asioista sen omassa elämässä. Ja joi saarenmaata.

Nyt oon täällä Orivedellä, siskon kämpillä kirjottelemassa. Tääl on muuten estetty kaiken näkösiä systeemejä netissä, eli täällä ei perkeles toimi edes formspring. Oon iha nolife ilman sitä. Ollaa vaa syöty ja oltu retardeja. (puhumattakaan siitä, miten mä onnistun aina nolaamaan sen opiskelijatovereidensa edessä...)

Huomenna ehkä päivitystä, jos polla kestää.

2 kommenttia:

Maano kirjoitti...

Ei saa olla noin ilkeä :D Olit mun päivän piristys <3 Ja hyvä oot muute kuvaamaan! Ihana tää hiiren iconikin :3

★ Mr.Monday ★ kirjoitti...

Voi ei olit nii sulonen! :----) Haha, kiitos