26.9.2012

Mä kroisin ja muistutan vaan nasse-setää

Mä en yhtään tiedä mitä mun pitäisi kirjottaa, aivot ei nyt toimi, joten juttujen laatu on 10+.



Teetä ja sympatiaa vauvavitsejä. Oon ehkä henkisesti jälkeenjääny tai muuten vaan mieleltään sairas ihminen kun mun pää keksii alle kymmenessä sekunnissa vitsejä mihin liittyy vauvat ja joku esine.


Mun silmät tippuu päästä, koska ihmiset ärsyttää. Välillä tulee niitä päiviä jolloin tekis mieli hakata kaikkien turhien siittiönpuolikkaiden naamat muistuttamaan aaltopeltiä. Vaikka nää ihmiset ei edes tunne mua, mut silti tulee semmonen fiilis et koht niillä ei oo päitä.

Kylmettävä sääkin vitutta. Aina kun lähestytään talvea, sitä enemmän mulle tulee otsaan aknea. Tai en mä tiedä onko toi edes aknea, mut kuitenkin. Jotai näppylöi ja finnei. Jeejee kiinnostaa ku kalmarin kivekset.(Mitä vit)

Kirpputorit huutaa mua hakemaan niitten kaikki neule ja villapaita hyllyt tyhjäksi. Jos tästä nyt sais joku päivä inspiraatioo ja kyydin, ni voisin ilomielin lähteä täydentämään mun tyhjiä kaappeja villavaatteilla. Ois se 30mm venytyski kiva, ja jos ei semmosia, nii sitte jotkut 20mm plugit. Olin muuten tänää pienoises paniikissa, kun noi kierrettävät venytykset ei kiertyny auki. Ne oli siis jumissa, luultavasti siks ku on nii kovat lämpötilavaihtelut. Saatana, toinen korva polttaaki, varmaa paleltunu.


Asiaa:





Mä on varmaa arvaamaton.


Ei kommentteja: