20.9.2012

Lapsi laitaa mikroon karkkii, ku maailma on niin ignorantti

Joka kerta kun rupeen lukemaan blogeja, huomaan kuinka mä vihaan uutta bloggeria, sanojen vahvistusta, hevosia, ja ''4 vitun vee ja kolmen äpärän äiti'' -blogeja. Ja tää ei nyt tarkota et kaikkii tarttis miellyttää, kaikkia toki kiinnostaa ''my life as erno-marjatta'' -nimiset blogit. Oikeesti, ei sen nimistä blogia ole ku 30 miljoonalla muullaki, mut onneks ihmiset on yksilöllisii <1<2<34<556<. Mihin tää maailma menee? Tai mitä tästä ensinnäkään tulee?
Toinen kirjottaa siitä kuinka sen heppa on niin saatanan hassu ja sulonen, ja kuinka yksilöllinen se on ku sil on se vitun meetvursti pötkylä elävänä.
Kolmannessa blogissa kysytään suomentamaan sitä saatanan kiinaa ku koitat kommentoida jotakin(93284uruiwsksnjhhaIHKYGkjhafsikgslfödswaplab). Ja jos se yks vitun H kirjain tulee nyt sitte vahingossa pienellä, ni sä saat uuden, -ehkä jopa vähän haastavamman koodin. Kuin siistiä, joku saatanan urpo lapioaivo on nyt tyytyväinen. Ruvetkaa nyt viellä varmistamaan toki etten vaa oo mikää koiranpaska kirjottelemassa. Robotiksihan siinä ihmisiä kyseenalaistetaan, eiks joo?








Koulukuvat tuli. Noi yksittäiskuvat lähteeki takasin koska joku vitun erno epilepsiamuokkaaja on päässy niihin käsiks. 
1. Mun hiukset_EI_OLE_KUPARIN VÄRISET SAATANA
2. Mun silmät_EI_OLE_KIRKKAAN VIHREET
3. Ja sit näytän ikävästi enemmän mursulta mitä oikeesti. Vaikka oon mä aika mursu muutenki, mut seriously?!

Ahdas maailma.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

:D ärsyttää sellaset jotka kirjottaa "persoonallist" blogii , ja aina kaikil niil on ainaki yks blogi , mis ne ragee siit kuin paskoi muiden blogit on . jos ne haluu kirjottaa siit et niiden hammastahna on lopussa ni antaa kirjottaa . get over it ?

★ Mr.Monday ★ kirjoitti...

Mulle se on siis ihan vitun sama mitä ne ihmiset kirjottelee, niinku tekstissä sen kerronkin(''Ja tää ei nyt tarkota et kaikkii tarttis miellyttää''). Toin vaan mielipiteeni ilmi. :---) Enkä mä niitä pidä paskoina blogeina, mun päässä vaan rupee tökkimään esim. hevosblogeissa ne lähes aina omistaa elämänsä hevosille. Mikäs siin jos tykkää, mut ite en ikinä pystyis. Vihaan hevosia, oon aina vihannu, ja tuun vihaamaan. :D Ainoastaan blogeissa vihaan näitä ''teiniäiti blogeja''. En vaan tiiä mikä niissä mättää, mut joku huutaa mun alitajunnassa kuin paskoja ne on.