24.8.2012

Yksin olin vain mono, teimme yhdessä stereon.

Pitääpä nyt oikeesti edes yrittää kirjottaa, oon ollu liian kauan omissa maailmoissani, stressannut, miettinyt, ollut hiljaa, ja vaan halunnu mennä pöydän alle. Mua ahdistaa ku ihmiset kyselee multa asioita. Mua ahdistaa, vaikka ne ei oo semmosia mitenkään henkilökohtasia kysymyksiä. Ne on lauseita. Lauseita jotka saa mut tuntemaan itseni jotenin pahaksi ihmiseksi. Ne on lauseita, jotka saa mut vajoamaan maan alle. Tää kirjottaminen tänne saa mut tuntemaan itseni tyhjäksi. Tai ehkä se saa mut tajuamaan asioita mitä en viellä muutama minuutti sitten edes tiennyt. Mä en tiennyt että jotkut ihmiset tietää mut. 
Mä en tiennyt että eräs ihminen ''tuntee'' mut, vaikken koskaan kyseiselle smuigelille ole koskaan puhunut. No, ihan vitun sama, antaa luulla juoruja ja muuta paska täytteistä puhetta todeksi. Kivat ihmiset, pysykää kivoina, ja muut voiki sitte mennä hevonhelvettiin. Tai ehkä mä ehdin ensin, ni sitte ei tartte tulla sinnekkää.

Tajusin mitä tein, mutten ymmärrä miksi.






Ei kommentteja: