11.8.2012

Well hello sir, we look for monday

Näin pitkästä aikaa taas muakin näkyy bloggerin ihmeellisessä maailmassa. Tää olis mun sadas teksti, jos en ois piilottanu vanhoja. Mutta mä piilotin. Ja tähän väliin ihmetykseksenne ilmotan että alotan tän alusta. Hypin kahden blogin nimen välillä; ''Itseironia'' & ''There are haters and then is monday''. Näätte itsekin että kumpaan päädyin. Toki nimimerkinkin muutin, vaikka viimekerralla sitä keksiessä, vannoin itelleni sitruunainen ilme lärvissä, etten vaihtaisi sitä. No mites taas kävikään, keskesihän se siinä pari vuotta möllöttelemään, kun jo mielenlaatu rupesi vähintäänkin kärsimään nimimerkin laadusta. Eipä tämäkään yksilö mitenkään mielikuvituksellinen ole, mutta ainakin parempi kuin kaikkisanatyhteenkirjoitettuna. Blogin ''aloitukseksi'' tämä on kai täyttä paskaa, mutta antaa mennä.

Sitten musta vähän vaikka tähän väliin, ja kyllä, mä tiedän että kaikkii kiinnostaa tämä teksti yhtäpaljon kuin sieniä kiinnostaa tulla syödyksi. Ja ei, älkää kysykö näistä metaforista mitään.(Vaikka kylläkään tuo ei ole metafora, koska ''kuin'' -sana...) Ja takaisin olemattomaan asiaan.

Tykkään kuunnella paljon musiikkia. Nirvana, Metallica, Guns 'n roses, One republic, Bring me the horison, Julma-Henri, Nevershoutnever! ja paljon muuta. Aika laajasti, mut harvoin kuitenkaan mitään mikä soi radiossa.

Toteutan ''Wreck this journal'' -vihkoa. Tein sen ite, mut katoin aika paljon mallia alkuperäsestä, niin nyt on tekemistä niille ''tylsille'' ajoille. Mulla kun ei ole minkään näköstä virallista harrastusta.

Valokuvailen ihan omaks ilokseni sillon tällön. Multa löytyy Nikon d3200 ja siihen Nikkor objektiiveja kaksi kappaletta: 18-55mm sekä 55-200mm.

Mulla on venytykset korvissa, molemmin puolin, ja olis tarkotuksena venyttää ne molemmat kahteenkymmeneen milliin. Toisessa on nyt 14mm ja toisessa 18mm. Oon kinunut septumia jo pari vuotta, mut hankin sen viimeistään ku oon täyttäny 16. Vertical labrettia oon kanssa miettiny, että semmonenki mummonkarkotin saattaa lärviin joskus tiensä löytää.

Musta tuntuu et nyt tää postaus rupee jo muistuttamaan enemmän raamattua kun blogin alotustekstiä, joten ehkä mä lopetan tän tänään tähän, ja yritän mennä nukkumaan. Suuntana ois huomenna heti aamupäivästä Orivesi.

Kuvia mä en vaan jaksa ladata, tossa niitä tänne koitin tunkee, mut vissii kuvat on ''vähän'' liian isoja, jos yhellä kuvalla kestää ladata 15minuuttia... Ehkä mä pienennän ne huomen illalla ja postailen sitten uudelleen!



Ei kommentteja: