13.8.2012

Liian pienet on nää kengät mulle.


Eilen (=sunnuntaina, jolloin en vitussakaan ois jaksanut jättää itsestäni minkään näköistä elonmerkkiä tänne.) vietiin mun sisko sinne Orivedelle kirjottajalukioon. Oli se aika jännä yht'äkkiä jättää se vaan sinne. Mut ne ihmiset vaikutti kyl tosi mukavilta etten mä usko että sillä ainakaa huonot oltavat tulee.

Note to self: Älä ikinä saa jäätymiskompleksia jos joku kysyy sun nimeä. Ja älä varsinkaan tee sen jälkeen naamapalmua ja poistu yhtäpunasena kuin punanen nyt voi vaan ikinä olla. Äläkä missään nimessä tokaise siihen loppuun kuuluvasti '' Eih''. Tosta meinaan tunnistaa mun ihan 100-0 ku oltii siel lukiolla. Ei hävettäny ''paljoo''. 

Sit lähettiin kämpille päin ja ehkä mä salaa otin mun ristisormuksen sormesta ja puristin sitä nyrkissä. Ja ehkä mä salaa vähän toivoin et toi möllikkä pärjää tuolla maailmalla. Vaikka sillähän on ihan loistavaa olla tuolla. Mä toivoin ettei se luota liikaa kehenkään. Mä toivoin että se on kunnossa, vaikkei se sitä aina näyttäisi. Ainut mitä mä voin täältä tehdä, on toivoa sen puolesta. Mä toivon että se menestyy kirjoittamisessa, vaikka sen nykysetkin tekstit on ihan loistavia. (Mitä niitä nyt on tullutkaan ikinä lueskeltua.)

Oisin voinu järkevänä ihmisenä ottaa kameran mukaan, mut taitavat osaa. Hei, kyl se tääl kotona pöydälläki säilyy. :----)

Tänään kouluu taas piitkäst aikaa. (Oikeesti toi loma tuntus iha mitättömän lyhkäseltä.) Eipä siin mitää, miljoonii lippui ja lappui kotii taas täytettäväks. Ja uudet seiskat... Joo, tuntuu taso laskeneen oikeen_vaan_ja_helvetisti.

Nyt kuitenki ne kuvat!(Heti kärkeen naamataulua...)











































Ei kommentteja: