30.8.2012

Kestääkö kauan tämä elämä, loppuuko laisinkaan?

Mulla on nyt paljon ongelmia kotona. Siks en oo vaivautunu ilmottamaa tänne hetkeen yhtään mitään. Oon vaan yrittäny vältellä kaikennäkösiä riitoja, ja sillä välin selannu jotain DIY -juttuja. Mitään en oo silti saanu aikaseks. Mulla on tuolla laatikossa huutamassa 6 pientä unisiepparia kuinka mun pitäis jaksaa ettiä jostain se kuumaliima, ja pistää niitä virikkeitä niihin. Jotain omenapiirakkaa tossa koitin väkinäisesti leipoa. Ja oon kans piirtäny paljon. Ja siivottiin yks päivä latoa, niin löysin sieltä sitten semmosen hienon vanhan puhelimen ja herätyskellon. Tekstiilitöissä tein tommosen pienen kukkaron, koska se opettaja ei ollu tilannu sitä kangasta mitä oisin mun työhön tarvinnu.
Mut voi myös bongailla Traconista ensviikon viikonloppuna. Tulkaa repimään hihasta. Oikeesti oon vähä tämmönen asdfghjklöä' -ihminen joka tarttee juttelu seuraa. Ja nyt kaikki lupaa tulla sinne sit kans. :---)

Ps.20mm<3

Kuinka laiska voi ihminen ollakkaan?











Se puhelin ja herätyskello pääsi hengailee noitten seuraan.

Ei kommentteja: